۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

رکوردهای جهانی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری ایران شکسته می‌شود

رکوردهای جهانی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری ایران شکسته می‌شود

اصفهان- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با تلاش وزنه‌برداران کشور و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رکوردهای جهانی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری ایران شکسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین مرحله فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به این رشته ورزشی در سطح کشور اظهار داشت: ورزش وزنه‌برداری دارای اسطوره‌های بسیار بزرگی است که در سال‌های گذشته، افتخارات بسیاری کسب کرده‌‌اند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته باشگاه‌های مختلف کشور، تلاش‌های بسیاری در رشته وزنه‌برداری داشته‌اند، افزود: باشگاه‌های نفت و شرکت ملی حفاری، توانستند با حضور در این عرصه، افتخارات بسیاری کسب کنند و امروز نیز ذوب‌آهن در این عرصه ورود پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به حضور باشگاه ذوب‌آهن در این عرصه اشاره کرد و افزود: امروز نیز باشگاه ذوب‌آهن با حضور در این رشته و البته با برنامه‌ریزی‌های قوی، توانسته در سطح نخست وزنه‌برداری کشور ورود کند و امیدوار هستیم که با فعالیت‌های زیربنایی مناسب، در این عرصه گام بردارد.

وی با اشاره به استعدادهای قابل توجه در رشته وزنه‌برداری اصفهان ادامه داد: استان اصفهان در ورزش وزنه‌برداری استعدادهای قابل توجهی دارد و وظیفه هیئت استان، کشف استعدادها برای حضور آنها در تیم ملی و ارتقای جایگاه این ورزش در اصفهان است.

مرادی با بیان اینکه در سال‌های گذشته توجه بیشتری به ورزش وزنه‌برداری صورت گرفته، تصریح کرد: امروز کادر فنی تیم ملی برای ارتقای این ورزش اقدامات بسیاری انجام داده و باید تلاش کرد که این اقدامات نتیجه‌بخش باشد.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما، ارتقای شرایط مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری است و امیدوار هستم که رکودهای جهانی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، شکسته شود.

کد خبر 2918185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha